Anunțuri [proceduri de achiziție, beneficiari privați]
- Achizitie echipamente necesare bucatariei in vederea derularii activitatilor de catering
( procedură închisă la 10.01.2015 / 20:56:36) - Atribuire: Totală (contractate 1 din 1 loturi)
Data publicare |
09.12.2014 |
Data limită depunere ofertă |
18.12.2014 |
Ora limită depunere ofertă |
12:00 |
Județ |
CLUJ |
Tip contract |
Furnizare |
Data/Ora celei mai recente versiuni a specificaţiilor: 09.12.2014 / 22:47:50
Achizitie echipamente necesare bucatariei in vederea derularii activitatilor de catering
- Descriere:
- Durată contract: 2 luni
- Buget contract: 248782,08 lei
- Specificații lot: [Descarcă]
- Atribuire:
- Data contract: 09.01.2015
- Moneda contract: RON
- Valoare contract: 248698 Lei
- Denumire contractor: SC Fresco Expert SRL